۰

9 نکته برای انتخاب لباس مجلسی برای لاغر به نظر رسیدن

یکی از روش های ابتدایی برای آنکه لاغر تر به نظر برسید پوشیدن لباس های رنگ تیره و مشکی است. رنگ مشکی موجب ایجاد خطای دید شده و در نتیجه شما را لاغر تر نشان می دهد. برای این کار می توانید از یک شومیز مشکی کمک بگیرید.
کد خبر: ۲۷۴۷۳۲
۱۱:۲۴ - ۰۱ آذر ۱۴۰۱

به گزارش «شیعه نیوز»، گاهی اوقات با وجود آنکه رژیم غذایی داریم و ورزش می کنیم اما همچنان تا رسیدن به نتیجه مطلوب فاصله داریم. بنابراین اگر مدت زمان کمی دارید و به مهمانی دعوت شده اید می توانید با چند ترفند لباس مجلسی را انتخاب کنید که شما را لاغرتر نشان دهد. گاهی اوقات استفاده از یک رنگ یا طرح خاص می تواند ظاهر شما را لاغرتر و جذاب تر کند. در ادامه این مقاله با ما همراه شوید.

1.لباس مشکی بپوشید

یکی از روش های ابتدایی برای آنکه لاغر تر به نظر برسید پوشیدن لباس های رنگ تیره و مشکی است. رنگ مشکی موجب ایجاد خطای دید شده و در نتیجه شما را لاغر تر نشان می دهد. برای این کار می توانید از یک شومیز مشکی کمک بگیرید. شومیز مجلسی این روزها در انواع برندهای ترکیه‌ای یا ایرانی وجود دارند که می توانید از مدل‌های حریر یا کرپ آن استفاده کنید. این لباس زنانه دارای رنگ و طرح متنوعی هستند که در صورت خرید آنلاین شومیز زنانه، قیمت آن برای شما به صرفه تر خواهند بود.

2.استفاده از زیورآلات بزرگ

 

شما می توانید از زیور آلاتی استفاده کنید که ظاهر دلخواه شما را به وجود بیاورند. زیور آلات شما را متفاوت نشان خواهد داد و بلندتر و لاغرتر به نظر خواهید رسید. برای مثال استفاده از گردن بندهای بلند شما را باریک و بلند جلوه می دهد. دستبندهای بزرگ با رنگ روشن مچ شما را باریک نشان خواهد داد و بدن شما نیز در مقایسه با آن کوچک تر به نظر خواهد رسید. همچنین شما در کنار زیورآلات با استفاده از یک عطر خوش احساس خوبی به خودتان به وجود خواهید آورد. انواع بادی اسپلش و اسپری در این زمینه مناسب خواهد بود. قیمت متنوع بادی اسپلش بسیار قابل توجه است. انواع زنانه و مردانه بادی اسپلش در صورتیکه از برندهای معتبری مانند مای، ویکتوریا سکرت و کالیستا خرید شود ماندگاری بیشتری نیز خواهد داشت.

3.لباس یقه هفت

یکی دیگر از ترفندهایی که کمک می کند تا لاغر تر به نظر برسید آن است که از لباس های یقه هفت استفاده کنید. این لباس ها بر اساس خط گردن به شکل هفت طراحی شده اند و تقریبا این مدل همه افراد را زیباتر خواهد کرد. آن دسته از افرادی که بالا تنه درشت تری دارند می توانند از حالت بازتر این یقه استفاده کنند.

4.لباس های کمر دار

با این دسته از لباس ها توجه به گودی طبیعی کمر جلب می شود. با این کار شما لاغر تر به نظر می رسید. با لباس کمر دارد بهتر است شلوار جین یا جذب بپوشید. در واقع یک بلوز یا پیراهن کمر چین شما را لاغرتر نشان خواهد داد.

5.استفاده از گن

از ترفندهای مرسوم در این زمینه پوشیدن گن است که به فرم دهی کمر و پهلوها کمک می کند. البته تاثیر گن ها موقتی است ولی می‌تواند مشکل زیادی را از شما حل کند. جنس چسبان و کشی این لباس ‌ها می ‌توانند در پوشاندن ایرادات اندامی موثر باشند.

6.پوشیدن لباس راه راه

این دسته از لباس ها از زمان گذشته انتخاب بسیاری از افراد بوده است و هیچ گاه نیز از مد نمی افتد. هر فردی با پوشیدن یک پیراهن راه راه ایرادات اندامی اش را می تواند از دید دیگران پنهان کند. انتخاب لباس راه راه درواقع یک انتخاب ساده و کلاسیک است و از همه مهم‌ تر، به نظر می ‌رسد به همه دختر‌ها و پسرها هم می آید. در حقیقت برای اینکه لاغرتر به نظر بیایید، باید راه راه افقی بپوشید و در حالت برعکس آن به جهت چاق ‌تر دیده شدن راه راه عمودی گزینه ایده آل شما خواهد بود.

7.توجه به خط برش لباس

شما با توجه به خط برش لباس می توانید ظاهرتان را متفاوت کنید. برش قسمت پایین دامن، کت، بلوز و یا هر لباس دیگری می تواند ظاهر شما تغییر بدهد. بهتر است لباس افراد چاق خط ‌های صافی در پهلو‌ها، سینه و کمر داشته باشد. خط‌ برش را تا جایی که می ‌توانید نزدیک به نقاطی که گفتیم در نظر بگیرید تا لاغرتر به نظر برسید.

8.استفاده از رنگ ها طرح ها

برخی از طرح ها و رنگ ها ما را لاغرتر نشان می دهند. استفاده از طرح های سایه روشنی که در آن رنگ های تیره به کار رفته است در این زمینه می تواند بسیار موثر باشد. درواقع این حالت خطای دید ایجاد کرده و سایه های ایجاد شده بر روی بدن شما دیده نخواهد شد.

9.پوشیدن کفش پاشنه دار

زمانی که شما کفش پاشنه دار می پوشید حالت ایستادن شما به صورت طبیعی تغییر می کند و پهلوها چرخیده و باسن به داخل کشیده می شود. بنابراین کمر و شانه ها صاف تر خواهد شد. استفاده از کفش پاشنه بلند پاهای شما را هم بلندتر نشان می ‌دهد، و موجب می ‌شود لاغرتر به نظر برسید. بهتر است خانم ها تا جایی که می‌توانند از کفش پاشنه ‌بلند استفاده کنند تا لاغرتر دیده شوند. برای آقایان نیز برخی از کفش‌ های مجلسی کمی پاشنه دارند، و آنها نیز می توانند از این دست کفش ها استفاده کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: