۲

حمایت مسلمانان کانادا از بانک غذا در ماه رمضان

مسلمانان کانادا از بانک غذا در ماه رمضان حمایت می کنند و به نیازمندان کمک می کنند.
کد خبر: ۲۶۸۵۱۶
۱۴:۳۸ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۱

به گزارش «شیعه نیوز»، مسلمانان کانادا در ماه رمضان تعدادی از فعالیت های خیریه ای انجام می دهند. جمعی از مسلمانان کاندا با جمع آوری کمک های مردمی از بانک غذا حمایت می کنند و به خانواده های نیازمند در ماه رمضان کمک می کنند.

یکی از مسلمانان شرکت کننده در این اقدام خیرخواهانه گفت: رمضان وقت مناسبی برای عبادت الله است و خداوند را به خاطر این نعمت سپاسگزاریم و به کسانی که نیازمند هستند، کمک می کنیم.
 
سال های گذشته نیز با آغاز ماه مبارک رمضان، گروه «جامعه مشارکت مسلمانان» در ونکوور در بریتیش کلمبیا، هر هفته ۲۵۰ تن  مواد غذایی میان بی خانمان ها و نیازمندان توزیع می کردند.
 
طارق رمضان از جامعه مشارکت مسلمانان در ونکوور در این رابطه گفت: در 30 روز آینده روزه داری می کنیم و هر آخر هفته، غذای رایگان (نذری) تدارک دیده و میزبان بی خانمان ها خواهیم بود.
 
وی خاطرنشان کرد: اینجا در کانادا ما 16-17 ساعت در روز را روزه می گیریم. بنابراین حال کسانی را که گرسنه می مانند را درک می کنیم.
 
رمضان گفت: کسانی را داشته ایم که مواد غذایی بیاورند و به اشکال مختلف نقدی و غیرنقدی کمک رسانی کنند، عکس العمل های خوبی از سوی مردم شاهد بوده ایم.

انتهای پیام

منبع: SHABESTAN
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
در کانادا و آمریکا اسفند نمی کارند. بخصوص مناطق اریزونا و کالیفرنیا .... اگر مسلمانان انجا فقط چند مشت اسفند بر خاک بپاشند خیلی خوب است بخصوص موقع طوفان های سیل اسا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
دغدغه اسفند داری . انشاالله مسلمین امریکا و کانا و اروپا هر وقت در بیابانها و دشت ها باران بیاید مشتی اسفند بر دشت می پاشند دو ماه نشده دشت پر از اسفند می شود