۰

طرز تهیه کرپ انبه دسر خوشمزه فرانسوی برای روزهای گرم تابستان

کرپ انبه یک دسر فرانسوی بسیار خوشمزه و مناسب روزهای گرم تابستان هست.این دسر خوشمزه را میتوانید به راحتی درست کرده و به عنوان صبحانه و یا عصرانه میل نمایید. .امروز به آموزش این دسرمی پردازیم .با ما همراه باشید.
کد خبر: ۲۳۷۰۰۳
۱۳:۱۰ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، کرپ انبه یک دسر فرانسوی بسیار خوشمزه و مناسب روزهای گرم تابستان هست.این دسر خوشمزه را میتوانید به راحتی درست کرده و به عنوان صبحانه و یا عصرانه میل نمایید. .امروز به آموزش این دسرمی پردازیم .با ما همراه باشید.

واد لازم برای کرپ انبه
شیر: یک فنجان
تخم مرغ : 2 عدد
شکر قهوه ای : یک قاشق غذاخوری
آرد : 3 قاشق غذاخوری
وانیل :نوک قاشق چایخوری
انبه : یک عدد
خامه : 2 قاشق غذاخوری
بستنی وانیلی : یک لیوان

طرز تهیه کرپ انبه:

برای درست کردن این دسر ابتدا 2 عدد تخم مرغ را در ظرفی بشکنید و با هم زن برقی هم بزنید ، بعد آرد و شیر را به ترتیب اضافه کنید و خوب هم بزنید سپس یک تابه نچسب را روی حرارت بگذارید و با مقدار کمی روغن کف آن را چرب کنید، مایه را در سه مرحله داخل تابه بریزیدو هر دو طرف آن را سرخ نمایید.
بعد کرپ ها را داخل پیش دستی ها قرار دهید و به سراغ درست کردن بقیه مواد بروید و انبه ها را پوست بگیرید و خرد نمایید، انبه های خرد شده را داخل تابه بریزید و به همراه شکر قهوه ای تفت دهید تا شکر کاراملی گردد.
وقتی که شکر جوش خورد شعله را خاموش نموده خامه را اضافه نمایید و همه مواد را با هم مخلوط کنید بعد سس آماده شده را روی کرپ ها ریخته و با مقداری شکلات آب شده و چند برگ نعناع آن را تریین کرده سرو کنید.

امیدوارم کرپ انبه را درست کنید و از خوردنش لذت ببرید.

منبع : کوک مستر

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: