- فرهنگی و اجتماعی
- حوزه و مرجعیت
- دین و اندیشه
- سياسی
- اقتصادی
- بیوگرافی
- فناوری
- تاریخی
- حوادث
- عکس
- رپورتاژ
- صوت
- طنز
- روانشناسی و مشاوره
- بهداشت و سلامت
- آشپزی و آشپزخانه
- تکنولوژی و فناوری
- مباحث زناشوئی
- کودک و خانواده
- اخلاق اهل بیت
- احکام اسلامی
- سبک زندگی
- دین و مذهب
- گردشگری
- اجتماعی
- گوناگون
- علمی
ایرج حریرچی، در دومین روز از هفته سلامت با شعار «آموزش، رکن سلامت»، در همایش ملی سفیران سلامت دانش آموزی که در سالن فاطمه الزهرا (س) شهر ری و با حضور سفیران سلامت دانش آموزی برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر، دو میلیون نفر سفیر سلامت در سراسر کشور داریم که ١٦ درصد جمعیت دانش آموزی را تشکیل میدهند، یعنی به ازای هر ١٠ دانش آموز، یک سفیر سلامت وجود دارد. این سفیران سلامت، نقش بسیار کلیدی در ارتقای سلامت خود، همکلاسان و خانواده شأن دارند.