۲۹

پادشاه عربستان در حالت اغما قرار دارد

روزنامه فلسطینی المنار به نقل از منابع آگاه از قرار گرفتن پادشاه عربستان در حالت اغما خبر داد.
پادشاه عربستان در حالت اغما قرار دارد
کد خبر: ۸۲۰۲۱
۱۳:۲۱ - ۱۳ دی ۱۳۹۳
به گزارش «شیعه نیوز»؛ پایگاه الکترونیکی روزنامه فلسطینی «المنار» روز شنبه در گزارشی نوشت: «عبدالله بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان در حالت اغما قرار داد و این آن چیزی است که به اعزام هیئت سیاسی و امنیتی آمریکایی از واشنگتن به ریاض منجر شده است.

این روزنامه هدف از سفر هیئت آمریکایی به ریاض را مقابله با پیامدهای بیماری پادشاه عربستان و نگرانی از درگیری داخلی در خاندان حاکم عربستان برشمرد و افزود: درگیری‌های داخلی در عربستان از سه سال گذشته بروز یافته اما به عرصه عمومی نکشیده شده است.

منابع آگاه در مصاحبه با «المنار» با اشاره به اینکه اوضاع جسمی پادشاه عربستان به رغم سانسور شدیدی که از سوی دولت این کشور اعمال می‌شود، دشوار و خطرناک است، افزودند: نشست‌های بین شاهزادگان و مقامات عالی‌رتبه آل‌سعود از اوضاع دشوار پادشاه عربستان حکایت دارد.

یک منبع دیپلماتیک غربی در ریاض با تاکید بر اینکه پادشاه عربستان هوشیاری خود را هنگامی‌که به بیمارستان گارد ملی ریاض منتقل شده، از دست داده است، گفت: صدور بیانیه از سوی دیوان پادشاهی برای جلوگیری از درز شایعاتی که از مرگ «ملک عبدالله» در محافل شاهزادگان منتشر شده بود، صورت گرفت.

این منبع دیپلماتیک با تاکید بر وخامت حال پادشاه عربستان، قرار گرفتن «ملک عبدالله» را در حالت اغما رد نکرد.

انتهای پیام/ ص . خ

منبع: باشگاه خبرنگاران
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۲۹
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
ان شاء الله تو همين ايام شادي به درک واصل ميشه و خوشحالي مارو مضاعف ميکنه
ایرانی
Germany
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
مرده .
سعید
United States of America
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
نه نامرده خخخخخخخخ.سقط میشه انشالله
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
انشا ا... خود و خاندان فاسقش به درک واصل شوند. الهی آمین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
برای هلاکتش دست به دعا بر می داریم
یار مهدی
Australia
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
خدایا شر این ملعون کم بفرما.
الهی امین.
سعید
Germany
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
وااااای چی میشه اگه این عنصر فاسد و خاین به حرمین شریفین بمیره- یا خدا یا حضرت ولیعصر(عج)
ناشناس
Indonesia
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
من 1200 صلوات نظر 14 معصوم (ع) کردم که بمیره و راه فرج باز بشه انشاء الله .
امام صادق فرمودند: شما مرگ عبدالله را به من خبر دهید تا من مژده فرج را به شما بدهم.(نقل به مضمون روایت)
اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر.
ضد وهابيت
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
خدايا هر چه زودتر اين پادشاه مستبد و فتنه انگيز و خونريز عربستان را به هلاكت برسان و انشاء الله خبر مرگش را از بيمارستان براي مردم عربستان بيارند و با مرگ اين ملعون فتنه را به داخل خاندان سلطنتي عربستان بيانداز ... الهي امين
انشاء الله كه اه مردم سوريه و عراق و بحرين و يمن و ديگر بلاد مسلمان دامن اين ملعون را بگيرد .
اللهم عجل لوليك الفرج
سعید
United States of America
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
الهی امین
نابغه
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
بمیر بمیر بمیر بمیر بمیر بمیر ..........
هر چه زود تر بهتر
سالار
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
فهدا باز كن آغوشت بگير سلطان را* درجهنم با ابي لهب و ابوجهل و اميه *
منتظر در آخرت سرهاي بي تن درصفوف*
روجلوتر رو جلوتر تف كند رويت سميه
فسقلی
Kazakhstan
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
مگه نمیدونید توماه ذی الحجه میمیره تااون موقع بادستگاه نگهش میدارن مثل شارون سگ صفت .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
انشالله به زودی به یزید بن العین بن العین واصل شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
تیتر نامناسب است بایتی می نوشتیم نوکر و مزدور صهیونیست ها ، یانکی ها و فرزند مستر همفر ( پدر وهابیت) بدرک واصل می شود
هاشم
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
جهت تعجیل در مرگ ایشان صلوات باند ختم کن...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
مردک زود باش بمیر تا عالمی از دستت راحت بشن
ناشناس
Germany
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
مردم عربستان بایستی جشن و سرور برپاکنند
محمّد جواد ربیعیان نجف آبادی
United States of America
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
ان شاء الله به زودی:
سگ بالأخره سقط شد!
البتّه با پوزش از جامعه ی سگ ها!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
بمیره شام هم میدن .البته بمیره خودم که شیرینی پخش می کنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
الحمدالله.... باید سجده شکر به جا اورد که این شیطان ملعون به درک واصل شود
محراب
Germany
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
انشاالله که تو روز جمعه سقط میشه و شادی مارو مضاعف میکنه :-)
سید محمدجواد
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
اللهم عجل لولیک الفرج

دوستان صفا کنید



پادشاه عربستان فنرش در رفته

مثل اینکه به کما مردیکه ی خر رفته

حرف ما و همه ی اهل گروه این باشد

برو ای پیر خرفت حوصلمان سر رفته
سمیه
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
اانا لله و انا علیه راجعون + دیگه واسه خیر سر این یکی هم باید یواش. یواش. خیرات بدیم ;-) @
سید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
به زودی روحش در جهنم ارام می گیرد و شرش از دنیا کم می شود .
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
انشاا... این خبیث هم به درک واصل میشه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
سلام .احتمالا در ایام حج میمیره .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
بچه های بیگناه که در عراق و سوریه باحمایت مالی این آقاکشته شده بای برای آخرت آماده جواب گو باشد
روح له
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
ان شاءالله مثل سگ میمیره