۴۱

وخیم شدن دوباره حال پادشاه 90 ساله سعودی وانتقال وی به بیمارستان

مقامات عربستان مدعی شده‌اند انتقال پادشاه عربستان به بیمارستان برای انجام آزمایشات خاص پزشکی است اما منابع آگاه اذعان کرده اند که وی در اثر وخامت حالش به بیمارستان منتقل شده است.
وخیم شدن دوباره حال پادشاه 90 ساله سعودی وانتقال وی به بیمارستان
کد خبر: ۸۱۹۳۹
۱۸:۴۷ - ۱۰ دی ۱۳۹۳

به گزارش «شیعه نیوز»، دفتر پادشاهی عربستان سعودی امروز چهارشنبه اعلام کرد "عبدالله بن عبدالعزیز" به بیمارستان منتقل شده است.

در بیانیه این مرکز آمده است که انتقال پادشاه عربستان به بیمارستان برای انجام آزمایشات خاص پزشکی است اما منابع آگاه اذعان کرده اند که وی در اثر وخامت حالش به بیمارستان منتقل شده است.

حال ملک عبدالله تا کنون چندین بار وخیم شده است. وی یکبار در سال 2010 در بیمارستانی در نیویورک تحت عمل جراحی قرار گرفت. در اواخر سال 2012 نیز یک عمل جراحی دیگر از ناحیه کمر انجام داد.

معلوم نیست که این بار نیز ملک عبدلله از بیمارستان جان سالم به در می برد یا خیر.

انتهای پیام/ر.ش

منبع: SHIA NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۴۱
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
الحمدلله رب العـــــــــــــــــــالمین.
انشاء الله بزودی به ابولهب ملحق خواهد شد.
احسان
United Arab Emirates
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
اللهم عجل لولیک الفرج
درخانه اگر کس است یک حرف بس است.
ناشناس
United States of America
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
العجل یا حجت الله مرگ او پیش بین شده در روایات ماست با مرگ او زمینه ی خروج قائم فراهم می شود.لبیک یا مهدی
قنبري
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
اي شيعيان عزيز اماده كنيد خود را چرا كه به فضل خدا و اميد به خدا همين روزا عبداله پسر ناخلف و مستبد عبدالعزيز ملعون و متروك انشاء الله به هلاكت ابدي خواهد رسيد و انروز خيلي نزديك است و اما بعد از ان مراقب فتنه ها باشيد دامن شما را نگيرد و ادامه روايات را حتما" خودتان ميدانيد ... اللهم عجل لوليك الفرج . امين
فضه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
حضرت امام صادق فرمودند:
« خبر مرگ عبدالله (شاه فعلی عربستان) را به من بدهید تا مژده ظهور مهدی را به شما بدهم.»

و عجب مناسبت فرخنده ای، که در روز آغاز ولایت حضرت، خبر اوضاع وخیم عبدالله را میشنویم.

از خوشحالی ......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
الحمدلله
امین
United States of America
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
برای پخش شیرینی خودتان را آماده کنید
اللهم عجل لولیک الفرج
خوشمزه
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
از عمراوبکاه وبر عمر ما بیفزا
خادم الحسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
با مرگ این حروم زاده شیرینی عید ولایت اقا امام زمان و به درک رفتن دشمنان امیرالمومنین دو چندان می شود.
حسین
Germany
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
شاهان عربستان از بس به مردم و بخصوص به شیعیان ظلم کردند که همه از مرگ انان خوشحالند .
سید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
با عرض سلام وخسته نباشد من از متنهای شما استفاده میکنم آیا اشکال دارد
گل پسر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
نه بابا برو حالش را ببر این ملعون به زودی به درک واصل خواهد شد.
یامهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
روز های خوب درراهند اندکی صبر...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
بسه ابوجهل وابولهب مشتاق دیدارروزشماری میکنند
جعفر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
اندکی صبر سحر نزدیک است
برای به درک شدن این خیانتکار آماده جشن باشید
hadi
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
ما از این شانسا نداریم این لامصب هم کد ضد ضربه زده جونش تموم نمیشه مگه خدا خودش game overش کنه
اگه قابل باشم سرباز امام زمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
سلام ! اگر یار امام زمانی خیلی باید دقت کنی در حرف زدن چه بسا شیطان در کمین نشسته که ارزوی مرگ کسیو بکنیم و باعث خوشحالی شیطان بشیم! زمان ظهور فقط دست پروردگاراست و ما خود را اماده برای ظهور امام زمان میکنیم و دعا در درگاه حق که لغذشی نکیم انشالله! الهم عجل لولیک الفرج
فاطمه
Germany
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
این اقا خرسه ملعون کی بدرک واصل می شود و به اجداد حرامزاده و کافرش ملحق می شود و گرفتار عزاب الهی می شود
ناشناس
United States of America
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
انشاالله هرچه زوتر به اسفل سافلین برود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
خوب فکر کردید اگر این شخص بمیرد حکومت عربستان به شخص ظالم تری جانشین وی خواهد شد
علی
Germany
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
خداوندا ظهور صاحب الزمان رو برسان که دیگه شیعه قدر امامش را میداند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
برای هلاکتش همگی دست به دعا بر می داریم
خدایا عبداله بن عبدالعزیز را با شمر وخولی و دارودسته یزد در جهنم محشور بفرما آمین یا رب العا لمین
لطفی
Germany
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
ان شالله به همین زودی به جمع شیاطین ابله بپیوند
ناشناس
Kazakhstan
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
به درک
سید محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
لاحول ولا قوه الا بالله
سمیه
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
ان شاءالله به اجداد ملعونش بپیوندد.
ابوذر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
باسلام: خدایا ایشان را بایزید ومیمونش محشور گردان
بهاری
United Arab Emirates
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
یاحق
سلام علیکم وخدا قوت
خدا را صد هزار مرتبه شکر به شدت منتظر خبر دل نشین مرگتان هستم اق عبدالله.انشاالله زودتر بری به درک خپل خان.
لاالله اله الله ملک الحق المبین
ناشناس
Indonesia
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
اللهم العن اول ظالم حق محمد و ال محمد و اخر تابع له علی ذلک.
ایشالله به زودی با لعن ابدی وارد جهنم خواهد شد و مهدی فاطمه ظهور خواهد کرد.
اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر.
منتظر
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرج ال محمد والعن عدوهم واهلک اعدائهم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
ا نشا الله هرچه زودتر با نتانیاهو به اسفل السافلین برود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
برای مرگ این ملعون هرکسی سه تا صلوات بفرسته/
الهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
الهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
الهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
انشاله زودتر بمیره تا شیعیان بحرین نجات یابند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
به درک واصل شده اما خبرش در روز ولادت حضرت رسول گرامی اعلام خواهد شد
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
بمير هم خودتو راحت كن هم مارو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
این حرام زاده بمیره یه حرام زاده تر خودش جایگزین مکنه انشاالله کل خاندانش به درک واصل شوند
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
انشا اله با یزیددر جهنم همنشین شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
الحمدالله
ياسر
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
انشاالله مرگ اين ملعون در 22 بهمن همگاني شود تا پيروزي انقلاب نقش اساسي در مرگ اين خوك انسان نما داشته باشد
خدايا عذاب اين ملعون را شديدتر بگردان
ناشناس
United States of America
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
امیدوارم به زودی زود این ملعون به درک واصل بشه. الهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
شیعه بدبخت ملحون