۱۸

توزیع شیرینی مقابل سفارت عربستان + عکس

کد خبر: ۳۶۷۱۳
۲۱:۳۳ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز :
 
به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از رویداد ، امروز جمعی از خانواده شهدای حادثه تلخ حج 1366 در اقدامی خودجوش با حضور در برابر سفارت عربستان سعودی در منطقه اقدسیه تهران ، اقدام به توزیع شیرینی و شادمانی کردند.
این حرکت خودجوش مردمی به مناسبت مرگ نایف بن عبدالعزیز صورت میپذیرد که در قتل عام و جنایت علیه حجاج ایرانی و همچنین مردم مظلوم و انقلابیون بحرین نقش ویژه ای را ایفا کرده بود و خبر مرگ وی روز گذشته باعث گسترش شادمانی و ابراز خرسندی مسلمین در سراسر جهان شد. این گروه خودجوش مردمی از سایر اقشار کشور و همچنین شهروندان تهرانی دعوت کرده اند تا به برنامه شادی ایشان که همزمان با بعثت رسول گرامی اسلام نیز شده است ، شرکت نموده و مراتب انزجار خود را از اقدامات ضد انسانی عربستان وهابی ابراز نمایند.
 
 
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۱۳
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
مرگ بر آل یهود
مهدی
Canada
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
ایول دمتون گرم.
اجرتون با حضرت زهرا.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
این یکت نفر کجاش جمعی از خانواده هاست
محمد
Germany
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
چشم بصیرت میخواد که بعضی ها ندارن که ببینند .
...
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
...حالا شما جوش نزن...
ناشناس
France
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
واقعا بهترین عیدی که خدا امسال داد همین تلف شدن هارترین سگ سعودی بود
من هم این دو عید رو به تمام شیعیان جهان تبریک میگم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
شیرینی بدرک واصل شدن نایف خبیثه؟
شایدهم منهدم شن آل شیطان باشه!
به خلفای جور وتابعینشون لعنت
وبال الدین
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
طیب الله انفسکم!
امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
آقا!! طیب الله انفاسکم
مجتبی
Spain
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
خیلی باحالین!
دمتون گرم.
محمدرضا کاشانیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
خدا خیرشون بده

دمشون گرم

واقعا روز عیدی شاد و خوشحال شدم از این حرکت
ضد وهابی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
با سلام مبعث پیامبر عالمیان حضرت محمد مصطفی (ص) بر عموم مسلمین مبارک.

به درک واصل شدن شاهزاده سعودی هم مبارک .

مرگ بر ال سعود مرگ بر ال امیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
اقل جمع در عربی سه نفر و در فارسی دو نفره. این بنده خدا که یک نفره!!
کلب الحیدر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
انشاا... با خلیفه ی دومشون عمر محشور بشه
زینب
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
خوب شاید بقیه شیرینی هاشون تموم شده رفتن دوباره بخرن یا شایدم پشت دوربینن. کسی چه میدونه؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۲
انشاالله
سید دوستدار ولایت
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
دوستانی که به تعداد نفرات گیر دادن تیتر خبر رو بخونن .
سیدکاظم
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
امام امت فرمودند مااگرازصدام بگذریم ازاینها نمیگذریم(قاتلین حجاج درسال 66)