سراسقف نارگ

سراسقف نارگ
سراسقف نارگ، رهبر ارامنه قبرس در دیدار با رئیس حوزه تولیت آستان با ابراز خوشحالی از حضور در ایران گفت: پنجمین سفری است که به ایران می‌آیم که دفعات قبل یک بار به اصفهان، یکبار به تبریز و دوبار هم فقط در تهران حضور داشتم و برای اولین بار است که به قم آمده‌ام.
کد خبر: ۹۶۹۵۲    تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۲۸