دامداری‌

دامداری‌
رئیس اداره دامپزشکی اسلامشهر، از شیوع بیماری تب برفکی با سویه اگزوتیک در دامداری‌های شهرستان خبر داد و گفت: متأسفانه بیش از یک ماه است که دامداری‌های منطقه با این بیماری مواجه هستند که بلافاصله پس از شناسایی موارد اولیه، اقدامات قرنطینه‌ای، اطلاع‌رسانی به دامداران و واکسیناسیون ضربتی آغاز شد و تاکنون بیش از ۳۰ هزار رأس دام در سطح شهرستان واکسینه شده‌اند.
کد خبر: ۳۱۵۹۹۱    تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۸/۱۸

کد خبر: ۳۵۸۹۶    تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۰۳/۱۰