امروز ۷ سال و یک روز از سالگرد فاجعه اسپایکر می گذرد و می خواهم از «علیة صالح الجبوری» بنویسم؛ از «ام قصی» که بارها از او گفته اند و نوشته اند و خوانده ایم اما این بار درباره شخصیت او، از «مادر عراق» و ناجی جوانان اسپایکر پس از آن کشتار غریب و فجیع.
کد خبر: ۲۵۶۸۹۷ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
پیرزن سنی با شال سبز دور گردنش و گام های لرزان وارد حرم سید الشهدا اباعبدالله الحسین(ع) شد، بچه های الحشد الشعبی دور او حلقه زده بودند و او مادرگونه هر از گاهی به جوانان گرداگرداش نظری می انداخت و چیزی زیر لب، زمزمه می کرد اما کسی نمی دانست چه زمزمه می کند، شاید دعای مادر بر فرزند!
کد خبر: ۹۵۹۰۸ تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۱۵