بنوئه

بنوئه
«هیاسینت آلیا» فرماندار بنوئه شنبه به روستاهای منطقه «لوگو» و «ناحیه محلی اوکوم» که مورد هجوم افراد مسلح قرار گرفت، رفت و گفت که این حمله پنجشنبه شب رخ داد و تا روز جمعه ادامه داشت.
کد خبر: ۳۰۸۴۸۵    تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۱/۳۱