مجتمع بندری امام

مجتمع بندری امام
بر اساس جزییاتی که رسانه‌های رسمی از این اختلاس منتشر کرده‌اند ابوطالب گرایلو مدیرکل بنادر استان خوزستان درباره این «اختلاس» گفته است: «اوایل فروردین امسال واحدهای ذی‌ربط اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان متوجه سوءاستفاده یکی از کارکنان امور مالی مجتمع مبنی بر برداشت مبالغی از حساب سازمانی می‌شوند و بلافاصله با هماهنگی و اقدام به موقع مقام قضایی، تمامی اشخاص و افرادی که از طریق این فرد به حساب آنها مبالغی واریز شده بود، مورد شناسایی قرار گرفتند و حساب آنها مسدود شد و مبالغ بازگردانده خواهد شد.»
کد خبر: ۲۹۱۳۴۲    تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۱۹