جلال رشیدی

جلال رشیدی
جلال رشیدی، نماینده مجلس گفت: «ارز برای واردات خودرو داریم، همانطور که برای چای دبش ۳ میلیارد دلار داریم، برای خودرو هم داریم. فقط امسال ۱.۱ میلیارد دلار ارز دادند که ماشین‌آلات چای وارد کنند! ۶۰۰ میلیون دلار بعد از اینکه وزیر نامه زد ارز ندهید، باز هم به آنها دادند!» اظهارات او را می‌بینید و می‌شنوید.
کد خبر: ۲۸۶۶۱۱    تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۶