بی‌حسی پا

بی‌حسی پا
دلیل دیگر بی‌حسی پا‌ها ناشی از فشردگی جزئی عصب است که اغلب به دلیل نشستن نامناسب به وجود می‌آید. این فشار عملکرد عصب را متوقف می‌کند و باعث می‌شود پا‌های ما بی‌حس شوند. هنگامی که رفع فشار متوقف می‌شود، بدن برای مدتی با سوزن و سوزن به این مورد پاسخ می‌دهد.
کد خبر: ۲۸۲۴۰۴    تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۱۲