گاز متان

گاز متان
در آخرین اظهارات مطرح شده در این زمینه، پیام جوهرچی، معاون دفتر مدیریت پسماند سازمان محیط زیست گفته است که «نمی توانیم بگوییم این پدیده وجود ندارد، چراکه وجود داشتن آن طبیعی است. به طور قطع مراکز دفن ما تصاعد گاز متان را دارند و نمی‌توان این موضوع را حاشا کرد. مشکل اصلی این است که ما ۸۰ تا ۸۵ درصد پسماندهایمان را دفن می‌کنیم. به عبارتی حجم مراکز دفن ما بسیار است و در نتیجه تصاعد گاز متان بسیاری را شاهد هستیم.»
کد خبر: ۲۷۵۳۳۸    تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۲۰