اداره اماکن

اداره اماکن
چند سال پیش دختر دانشجوی جوانی به علت دیر رسیدن، از خوابگاه محل اقامتش جا ماند و بعد هم با مراجعه به چند مهمانپذیر، به علت نداشتن شناسنامه و نامه اداره اماکن، جواب رد شنید و مجبور شد شب را در پایانه اتوبوس‌رانی بگذراند. فردای آن روز شکایتش را به پلیس و رسانه‌ها کشاند.
کد خبر: ۲۷۴۶۱۰    تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۱