ویبریو کلرا

ویبریو کلرا
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یکی از استان‌ها از ابتلای ۱۳ نفر به بیماری وبا خبر داد و گفت: بیشتر افراد مبتلا از عراق بازگشته بودند. به گزارش ایسنا، پژمان عقدک سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به شیوع بیماری وبا اشاره کرد و گفت: وبا بیماری‌ای است که از طریق آب آلوده و گاهی از طریق خوراکی‌های آلوده ازجمله میوه و سبزی‌ها منتقل می‌شود.
کد خبر: ۲۷۳۲۹۳    تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۲۹