جمال آدم خوار

جمال آدم خوار
به هیچ‌کس رحم نمی‌کردند و از بزرگ و کوچک پول‌دار و بی‌پول سرقت می‌کردند. اعضای باند جمال آدم‌خوار از ابتدای دهه هشتاد کار خود را در تهران آغاز کردند. این افراد به سرکردگی مجرمی خطرناک به نام جمال از مشتریان بانک‌ها، مغازه‌ها و طلافروشی‌ها سرقت می‌کردند.
کد خبر: ۲۷۱۸۵۶    تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۹