کپرنشین

کپرنشین
در فضای بیمارستان که همه اش درد و رنج و بیماری است وقتی طرف بیرون می‌آمد و با این موکب یا ایستگاه صلواتی برخورد می‌کرد ناخودآگاه یک احساس آرامشی در او ایجاد می‌شد و انگار امید در دلش جوانه می‌زد. پیش می‌آمد گاهی خانواده بیماران نذر بیماران دیگر می‌کردند. ما تمام تلاشمان را می‌کردیم تا یک فضای امیدوار کننده ایجاد کنیم و نسبتا موفق شدیم. یک ماه طول کشید و شهر از وضعیت قرمز خارج شد و به وضعیت عادی برگشت.
کد خبر: ۲۵۸۷۱۵    تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۰۹