در حالی هنوز مدت زیادی از قتل و عام جوجهها توسط برخی از مرغداران نمیگذرد و هنوز مردم با خاطری مکدر از آن یاد میکنند که دوباره کشتار دامهای آبستن و نابالغ در حال اتفاق افتادن است.«محمدحسین رشمی» یکی از دامداران استان یزد با اشاره به این که متاسفانه این روزها کشتار دامهای آبستن در یزد در حال اتفاق افتادن است، میگوید: متاسفانه اوضاع این صنعت در یزد اصلا خوب نیست و هر گاودار باید به اندازه تعداد دامهای خود آذوقه تهیه کند که در شرایط کنونی به هیچ وجه امکان پذیر نیست.
کد خبر: ۲۵۷۷۳۲ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۱۴