مدیریت مصرف

مدیریت مصرف
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از افزایش دمای هوای استان طی روزهای 24 خرداد تا 4 تیرماه سال‌جاری خبر داد و تاکید کرد: از شهروندان و مشترکان خواستاریم طی این روزها با صرفه‌جویی هر چه بیشتر مصرف انرژی ما را در مدیریت مصرف برق یاری رسانند تا با کمترین عارضه این ایام را سپری کنیم.
کد خبر: ۲۵۷۰۴۱    تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۲۷