دارالرحمه

دارالرحمه
ما در گروه جهادی شهید مسرور حدود ۵۰ نفر هستیم که به دلیل خستگی، به صورت شیفت بندی اموات کرونایی را تغسیل می دهیم؛ اکنون حدود ۹ ماه است که در این جا مشغول فعالیت هستیم.
کد خبر: ۲۴۵۰۱۶    تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۱۰