عصبیت

عصبیت
استاد حوزه علمیه قم گفت: اگر طلاب بدون کسب فقاهت وارد اجتماع شوند و نقش هدایت‌گری را برعهده بگیرند، نتیجه‌اش انحراف مردم از آموزه‌های اصیل دینی و نسبت دادن مسائل جعلی به ساحت دین می‌‌شود و این رفتارهای برخاسته از عصبیت و جهالت، فاصله روحانیت با مردم را روز به‌ روز بیشتر می‌کند.
کد خبر: ۲۴۲۸۶۷    تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۸/۱۴