نوکر امام حسین

نوکر امام حسین
در مفاتیح آمده است که امام زمان (عج) روز سوم شعبان نامه‌ای صادر کردند و گفتند که امروز تولد مولای ما ابی عبدالله الحسین(ع) است، این اقرار امام زمان (عج) است که می‌گوید من غلام حسین هستم.
کد خبر: ۲۳۷۰۷۵    تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۶/۰۴