بیماران نیازمند

بیماران نیازمند
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، جذب و حفظ اهدا کنندگان سازمان انتقال خون گفت: ۵ هزار و ۵۰۰ بیمار بهبود یافته کرونا به منظور اهدای پلاسما برای درمان مبتلایان به کرونا به مراکز انتقال خون مراجعه کردند که از این تعداد ۴ هزار و ۶۰۰ نفر موفق به اهدای پلاسمای خون شدند.
کد خبر: ۲۳۶۰۷۶    تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۵/۲۳