ازار و اذیت

ازار و اذیت
بدگمانی یا پارانویا در تعریف عام آن، غریزه یا فرایندی از فکر است که تحت تأثیر استرس یا ترس به حالتی غیرمنطقی و وهم آلود در می آید. اشخاص پارانوئید معمولاً فکر می کنند که سایرین برای ازار و اذیت آنها می کوشند یا فکر می کنند که افراد دیگر به دنبال دسیسه علیه آنها هستند.
کد خبر: ۲۳۵۳۷۰    تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۵/۱۵