در مفاتیح آمده است که امام زمان (عج) روز سوم شعبان نامهای صادر کردند و گفتند که امروز تولد مولای ما ابی عبدالله الحسین(ع) است، این اقرار امام زمان (عج) است که میگوید من غلام حسین هستم.
کد خبر: ۲۳۷۰۷۵ تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
چرا باید عین القضات را در آتش بسوزانند؟ بالاتر از همه اینها چرا باید امام حسین و یاران باوفایش را در دشت کربلا مظلومانه و با لب تشنه سرببرند و چرا باید فرق علی(علیه السلام) را در محراب کوفه دو نیم کنند اصلا مگر آنها چیزی جز لا الله الا الله می گفتند؟
کد خبر: ۱۲۴۲۴۳ تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۵/۲۶