نصب پرچم

نصب پرچم
محمد علی سدپاره کوهنورد پاکستانی پرچم «یا حسین» و پرچم پاکستان را بدون استفاده از کپسول اکسیژن در کِی۲ دومین قله بلند جهان نصب کرد.
کد خبر: ۱۶۶۹۲۳    تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۵/۰۱