حمعیت

حمعیت
معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: 15 تا 20 درصد زوج ها در کشور با مشکل ناباروری مواجه هستند و دولت به دنبال احصا این مشکل در جامعه است.
کد خبر: ۸۹۷۹۶    تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۳۱