مدیرکل تعزیرات حکومتی

مدیرکل تعزیرات حکومتی
مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران گفت: گاهی افزایش قیمت کالاهایی مانند شکر هیچ گونه دلیل منطقی ندارد و نمی‌توان عامل مهمی برای تغییرات آن در نظر گرفت. در واقع گرانی در برخی کالاها به دلیل سوءاستفاده در بازار است.
کد خبر: ۲۰۵۵۱۷    تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۱۰