ذرت‌های آلوده

ذرت‌های آلوده
با وجود اینکه طبق آخرین اظهار نظرها بنا شده بود ذرت‌های آلوده امحا شود، اما ظاهراً قرار است معمای چند ساله ذرت‌های آلوده سرنوشت دیگری پیدا کند.
کد خبر: ۲۲۱۸۴۴    تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۱/۱۳

مدتی پیش بود که ورود ذرت‌های آلوده به سم آفلاتوکسین به کشور ایران خبرساز شد و بعد از این بود که سازمان استاندارد ایران وارد عرصه شد و ورود ذرت‌های مسموم به سم آفلاتوکسین را به کشور تکذیب کرد، اما ظاهراً ماجرا ادامه دارد.
کد خبر: ۲۱۴۱۹۹    تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۰۳

پیروزبخت گفت: هیچ بخشی از ذرت‌های آلوده، از گمرک خارج نشده‌اند و همگی امحا خواهند شد.
کد خبر: ۲۰۹۰۴۷    تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۰/۰۱

قرار بود ماه گذشته ۱۴۰ هزار تن ذرت آلوده که در ۱۲ انبار بندر امام جا خشک کرده است، خارج شود، اما هنوز این ذرت‌ها در بندر امام است.این خبر را چند منبع دولتی تأیید کرده‌اند.
کد خبر: ۲۰۱۹۱۳    تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۸/۱۳