قلابی‌

قلابی‌
سرهنگ محمد شیبک گفت: مأموران پلیس با اقدامات اطلاعاتی، شخصی را که بدون داشتن مدرک پزشکی و هیچ گونه مجوز بهداشتی اقدام به ایجاد مطب دندان پزشکی کرده بود، شناسایی کردند.
کد خبر: ۳۱۰۵۵۲    تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۳/۲۵

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از انهدام باند چهارنفره مأموران قلابی خبر داد و گفت: این افراد در اخاذی‌های خود از تجهیزات پلیسی استفاده می‌کردند.
کد خبر: ۲۰۰۸۷۶    تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۸/۰۲