آیت الله وحید خراسانی بیان داشت :از امام ششم سؤال شد: چرا فاطمه به زهرا ملقب شد؟ بیان امام این است: خدا برای او قصری از یاقوتهی حمراء ساخت، آن قصر هزار باب دارد، بر هر دری از هزار در، صد هزار ملک مقرب دربان هستند؛ نه پایهای برای آن قصر است که تکیه گاهش باشد؛ معلَّق بقدره الله. مهم این کلمه است: اهل بهشت وقتی در بهشت منزل کردند، همان طوری که شما از زمین، ستارهی درخشان را شب تار میبینید، بهشتیها هم در خلد اعلی که منزل کرده اند، آن ستاره را میبینند، میپرسند: این ستاره در این زمان که شمس و زمهریری دیگر نیست، هم آفتاب خاموش است، هم ماه، این ستاره چیست؟ خطاب میرسد: این ستاره قصری است که خدا برای کنیز خودش فاطمهی زهرا آفریده.این هم جایگاه او.
کد خبر: ۱۱۳۴۶۰ تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
کد خبر: ۹۴۳۵۳ تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
شوراى آستان مقدس حرم امام علی از پایان مراحل بتن ریزى سازههاى پروژه بزرگ صحن حضرت فاطمه خبر داد.
کد خبر: ۸۷۹۹۶ تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۰۷