دلایل فیزیولوژیکی

دلایل فیزیولوژیکی
مطالعات نشان داده که زنان به دلایل فیزیولوژیکی، هورمونی و روانی، احساس سرمای بیشتری نسبت به مردان دارند.
کد خبر: ۱۹۰۵۷۵    تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۴/۱۶