جنگنده‌های آمریکایی

جنگنده‌های آمریکایی
نیروی هوایی آمریکا همزمان با افزایش تنش ها بین این کشور و ایران چند جنگنده رادارگریز «اف-۲۲» را برای تقویت حضور نظامی خود در خاورمیانه به قطر اعزام کرد.
کد خبر: ۱۹۰۱۴۰    تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۴/۰۹