مهدی صابری

مهدی صابری
«مهدی صابری» یکی از شهدای افغانستانی مدافع حرم است. بیست و چهار پنج سال بیشتر نداشت اما فرمانده توانای گروهان حضرت علی اکبر(ع) نیروی مخصوص تیپ فاطمیون بود،تیپی که امروز تبدیل به لشکر شده است.
کد خبر: ۹۷۵۰۵    تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۶/۰۳

در صفحه‌ای از دنیای اینستاگرام آخرین نامه‌ای که یکی از شهیدان مدافع حرم خطاب به خانواده خود نوشت، منتشر شد.
کد خبر: ۹۶۰۷۷    تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۱۸

فرمانده گروهان علی اکبر(علیه السلام) در آخرین لحظات قبل از شهادت گفت: اگرم ندیدید، ما رو حلال کنید، از ته دل حلال کنید.. وی در ادامه با بغضی در گلو به سختی می‌گوید: خدایا بنده خوبی برات نبودم...
کد خبر: ۸۶۰۶۰    تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۱۹