باند زانتیا بر

باند زانتیا بر
فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از متلاشی شدن باند «زانتیابر» و دستگیری ۴ نفر از اعضا این باند خبر داد و گفت: اعضا این باند به سرقت ۲۴ خودرو زانتیا اعتراف کردند.
کد خبر: ۱۷۰۲۰۸    تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۶/۲۷