احمد حاجبی

احمد حاجبی
رئیس دفتر سلامت روان و اعتیاد وزارت بهداشت با درخواست همکاری از دو وزارتخانه برای کاهش خودکشی در کشور؛ بیکاری را عامل اصلی خودکشی عنوان کرد و گفت: در ایران دیپلمه‌ها بیشتر از همه خودکشی می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۷۷۷۳    تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۲/۱۹