وزیرنیرو

وزیرنیرو
وزیر نیرو گفت: با روشهای بسیار ساده قادریم ۲۵ تا ۳۰ درصد آب را در هر منزل صرفه جویی کنیم و شهر و روستاهای زیادی را از خطر کم آبی برهانیم.
کد خبر: ۹۸۶۵۶    تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۶/۱۵