امریکایی‌ها

امریکایی‌ها
برای در هم شکستن زندانیان گوانتانامو از شیوه‌هایی چون انزوا و سوء استفاده جسمی و کلامی استفاده می‌شود، پس از آن این افراد به هر آنچه که بازجویان‌شان بخواهند اعتراف خواهند کرد.» عبدالعزيز ناجي، زنداني شماره ۷۴۴ که در جولاي سال ۲۰۱۰ از زندان نظامي امريکا در خليج گوانتانامو آزاد شد، گفت: «تا جهنم رفتم و برگشتم.»
کد خبر: ۵۱۹۳۸    تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۱/۲۳