دید

دید
دوستی مبتنی بر خوبی ها، بردباری و ایثار است و اگر از یکدیگر لغزشی ببینند با کمال ادب به یکدیگر می گویند وطرف مقابل نیز با کمال ادب آن را می پذیرد.
کد خبر: ۴۹۱۷۰    تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۰۹/۲۸