طایی

طایی
عدی بن طایی می گوید: به سوی مدینه حرکت کردم، در مسجد به خدمت رسول خدا (صلی الله علیه وآله) رسیدم. حضرت به احترام من از جای برخاست و مرا به خانه برد.
کد خبر: ۶۷۲۰۸    تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۱۹