سماحت

سماحت
آدم‌ها دو حالت دارند یا بخشنده هستند یا بخیل و بی‌گذشت. ما بخشندگی را به عنوان صفت نیکو می‌شناسیم اما هر نوع بخشندگی خوب نیست و این امر نیز برای خود حد و حدودی دارد و قاعده و قانونی را برای آن بیان کرده‌اند
کد خبر: ۴۵۱۱۵    تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۰۸/۰۹