قبل از تلاوت

قبل از تلاوت
یکی از آداب تلاوت قرآن که در قرآن و روایات آمده است گفتن" اعوذ بالله من الشیطان الرجیم" قبل از تلاوت قرآن است حتی باید آنرا قبل از "بسم الله الرحمن الرحیم " گفت به این دلیل که "بسم الله الرحمن الرحیم "جزء قرآن است. البته این پناه بردن نباید محدود به لفظ و سخن باشد بلکه باید در اعماق روح و جان نفوذ کند و در تمام مدت تلاوت این حالت حفظ شود.
کد خبر: ۲۰۴۳۸۱    تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۰۳