بعضیها در طول فصل سرما همیشه سرماخوردهاند و کمتر زمانی آنها را سلامت و فارغ از سرماخوردگی و سایر عفونتهای ویروسی و تنفسی میبینیم. اما در طول سال چند بار سرما خوردن، عادی و طبیعی است؟ آیا اگر بیش از حد نرمال دچار سرماخوردگی و دیگر عفونتهای تنفسی یا ویروسی شویم، نشانه خوبی نیست و باید با پزشک مشورت کنیم؟
کد خبر: ۳۰۱۶۴۵ تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۹/۱۱
در حالی که گمانه زنیهایی مبنی بر ایجاد کروناویروس جدید در آزمایشگاه وجود دارد، اما دانشمندان میگویند از توضیح اینکه این ویروس در آزمایشگاه ساخته نشده است، خسته شدهاند.
کد خبر: ۲۲۵۱۰۰ تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۲/۰۸