ایباراکی

ایباراکی
مسئول مرکز سرو ناهار مدرسه «ساکای» که وعده‌های غذایی را برای مدارس ابتدایی و متوسطه در این شهر و شهر همجوار آن «گوکا» فراهم می‌کند، در این باره گفت: ما می‌خواهیم همه دانش‌آموزان صرف‌نظر از مذهب و دین از خوردن ناهار در مدرسه لذت ببرند.
کد خبر: ۲۹۷۸۴۹    تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۲۱