۱

معاون رئیس پلیس دبی: دموکراسی برای اعراب خوب نیست

معاون رئیس پلیس دبی در صفحه تویتر خود خطاب به مردم یمن تأکید کرد که دموکراسی برای کشورهای عربی مناسب نیست.
معاون رئیس پلیس دبی: دموکراسی برای اعراب خوب نیست
کد خبر: ۸۶۹۰۸
۱۵:۴۵ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۴
به گزارش«شیعه نیوز»،  "ضاحی خلفان" در واکنش به انقلاب مردم یمن، نوشت: شما حتی نمی دانید چگونه دموکراسی را به زبان بیاورید زیرا این واژه عربی نیست، به همین دلیل برای کشورهای عربی مناسب نمی باشد.
امارات یکی از کشورهایی است که عربستان را در تجاوز هوایی به مردم یمن همراهی می‌کند.

خلفان همچنین تأکید کرد: ای مردم یمن، دموکراسی را از زمان سقوط پادشاه آزمودید، و به شدت شکست خوردید؛ پس به وضعیت سابق خود بازگردید !!

وی افزود: یمن فقط مردان و شیوخ خود را می خواهد .. به شما نصیحت می کنم؛ دموکراسی غربی را کنار بگذارید چرا که این دموکراسی و خنجر در کنار یکدیگر نمی گنجند، و فقط جمهوری افیون مناسب حوثی است."

حملات ائتلاف عربستان به یمن تا کنون بیش از 500 شهید برجا گذاشته است که نزدیک به 90 نفر از آنان کودک هستند. عربستان سعودی همچنین برای شدت بخشیدن به درگیری ها در یمن، طی روزهای اخیر برای باندهای مسلح و عناصر القاعده سلاح و مهمات ارسال کرده است.

انتهای پیام/ ن . ش
منبع: AL.ALAM
برچسب‌ها: دموکراسی اعراب دبی
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
دموکراسی برای اعراب خوب نیست........ راست گفته همان دیکتاتوری دوره جاهلیت مناسب شماست