۱۶

تصویر/گریستن زن سوئدی با شنیدن ماجرای سیدالشهدا(علیه السلام)

تیم کاری "حسین کیست؟" در محرم و صفر امسال، با توزیع بروشورهایی در خیابان‌های سوئد، ماجرای عاشورا را برای رهگذران تعریف می‌کنند.
کد خبر: ۸۰۵۶۷
۱۰:۳۱ - ۱۵ آذر ۱۳۹۳



انتهای پیام/ ن. ش
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۲
نظرات بینندگان
سید
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
این حسین کیست که عالم همه دیوانه ی اوست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۸
بوالله كه مويي از يك سگ و خوك با همه حيوانيت خود بر همه نواصب حرامزاده مخالف رسول خدا و آلش . برتري دارد !
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
به ابی انت وامی یاحسین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
لبیک یا حسین(ع)
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
سلام بر عباس و حسین علی
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۸
جانم.
سید حمیدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۹
به خدا تقصیر چشمان ما نیست.
نام حسین گریه دارد......
مصطفی
Germany
۰۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۲
بارک الله سید عجب جمله ای فرمودید!
مجید1356
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۹
مصیبا کربلا و مرام امام حسین علیه السلام دل هر آزاده ای را در جهان بدرد آورده و با خود همراه می کند
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۲
کار فرهنگی به این میگن
ناشناس
Germany
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۲
لا یوم کیومک یا ابا عبدالله
علی رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
همه مخلوقات برمصیبت های امام حسین(ع)گریه کرده اند حالا می خوای سوئدی باشه یا مسیحی یا یهودی یا سنگ باشه یا آب رودخانه یا کل عالم ان شاء الله روزی برسه که تمام عالم در روز عاشورایک صدا
بر مصیبت های امام حسین گریه کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
افرین
صابریفر مشهد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
حسین (ع) کشتی نجات است هرکس به هر نحوی دست بدامنش شود نجات پیدا خواهد کرد وحسین در درون هرانسان پاک سرشتی هست
صاعقه
United States of America
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
اصلا امام حسین جنس غمش فرق میکند.
پرستو
Germany
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
پس یوسف گم گشده زهرا کجایی .علمدار کربلا برای امام زمان خود چیکار کرد ولی ما حتی بلد نیستیم ی دعای درست و حسابی کنیم.خدا جان ماخسته ایم پول نمیخوایم شفا نمیخوایم فقط اقا جانمونو بفرستید بیان این همه علائم ظهور باز هم انتطار .انشاالله زمانی که اقا بیان و انتقام مادر پهلو شکسته رو بگیرن من تو خاک نباشم.اقا جان ...... وقتش نشده بیایید.