۱
اختصاصی/

زمان بدون تو امشب چه سرد می گذرد...

کد خبر: ۷۹۵۳۳
۰۰:۰۰ - ۱۵ آبان ۱۳۹۳
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

چه می شود که شبی بشنوم صدایت را

به درد، گریه کنم زخم روضه هایت را

بگو کجا زده ای خیمه در کدامین دشت

به این دو چشم که طی کرده رد پایت را

زمان بدون تو امشب چه سرد می گذرد

بیا که گرم کنی مجلس عزایت را

جسارت است ولی می شود همین شب سرد

کشی به روی سرم لحظه ای عبایت را

گمان کنم که صدایت گرفته چون زینب

میان بغض صدا می زنی خدایت را


انتهای پیام/ ز.ح


ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
جسارت است ولی می شود همین شب سرد

کشی به روی سرم لحظه ای عبایت را