۳۴
اختصاصی/

ارسال نامه تهدید آمیز مزدوران داعش به آیت الله مهری + سند

در این نامه توهین آمیز از الفاظ نامناسب بسیاری برای شیعیان استفاده شده است و گروه موسوم به "صقور الشام" خطاب به آقای مهری نوشته است که بالاخره یک روز به کویت می آیند و شیعیان را به زباله دان تاریخ می‌فرستند!
ارسال نامه تهدید آمیز مزدوران داعش به آیت الله مهری + سند
کد خبر: ۷۷۷۱۱
۱۷:۳۳ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۳

SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، داعش کویت در نامه‌ای به آقای "مهری" نماینده آیت الله سیستانی در کویت، وی را به قتل تهدید کرد.

در این نامه توهین آمیز از الفاظ نامناسب بسیاری از جمله رافضی ، یهودی، و صفوی برای شیعیان استفاده شده است و گروه موسوم به "صقور الشام" خطاب به آقای مهری نوشته است که بالاخره یک روز به کویت می آیند و شیعیان را به زباله دان تاریخ می‌فرستند!

در ادمه آمده است که آن روز اصلا دیر نیست و شیعیان کویت در حال حاضر در سایه شیخ "صباح الاحمد" امیر فعلی کویت عصر طلایی خود را می گذرانند اما این روزگار دوام نمی‌آورد.

نویسندگان نامه سپس می افزایند بالاخره در کویت ظاهر می شویم و به تعثیب شما می پردازیم شما برای نجایت خود به سیوی دریا فرار می کنید تا جانهای نجس خود سوار قایق های نجات کنید ، اما شما را با تفنگ و غیره خواهیم کشت و آن روز، روز شادی ماست.





انتهای پیام/ ر.ش

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۳۴
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
نظرات بینندگان
مهدی
Indonesia
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
الیوم یوم الله و یوم الشهاده و من القول سید الشرایع الاسلام شهید بهشتی:فقد قام ملتنا بقتالکم ان کنتم تقتلوننا
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
شما داعشی ها به زباله دان تاریخ پرتاب می شوید.
محب علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
رحمت خدا بر شیر مادرت اسباب خنده ما را فراهم کردی والعاقبة للمتقین
علي
Germany
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
لعنت خدا
دیده بان
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
من هم عضوکوچکی از جامعه شیعیان ومقلدحضرت آیت الله سیستانی از شهر دارالولایه ی سیستان به این وهابی وداعشی نوکر ونجاست صهیونیست ها عرض می کنم که تووامثالت هیچ غلطی نخواهید کرد ومیدانیم که این سخنان ناشی ازسوزش جای دیگرتان است وشکست های تکراریتان درعراق وسوریه آتش تان زده وهرنجاستی رانشخوار می کنید ولی بدانید که پیروان اهل بیت علیهم السلام ومریدان حضرت آیت الله سیستانی مدظله العالی نخواهند گذاشت که پارااز گلیمتان درازترکنید ونمونه اش رادرمنطقه ی آمرلی دیدید که خودتان رازرد وخیس کرده بودیدومانده بودید که به کجافرارکنید وان شاء الله به زودی طومارزندگی ننگینتان رادرخواهیم پیچاند وعراق وسوریه راگورستانتان خواهیم کرد دیدید که بایک فتوادرعراق هم شیعه وهم سنی وایزدی ومسیحی به ندای سید بزرگوار ونایب گرانقدر امام زمان (عج ) درعرض دوروز نزدیک به سه میلین جان برکف به ندای ایشان لبیک گفتند وآماده شدند که به زودی شمارامهمان شیطان درجهنم کنند ، درضمن تایادت نرفته برایت قاشقی درجیب بگذاری که درجهنم درصف نجاست خوران عقب نمانی وگرنه گرسنه خواهی ماند کثافت درمانده ی اجنبی حرامزاده ، تازنده ای برای مادرت غزل خداحافظی رابنویس که درچند روز آینده دیگر فرصت نخواهی یافت .... آن که جانش به فدای سید سیستانی است ، برحذر باش که خشمش چوعلی طوفانی است ، مادرت رابه عزایت بنشاند نادان ،یاوه کم گوی بروکارتوهم پایانی است .... داعش داعش علی الراس سید سیستانی ....... جایی فرارنکنی چون دارم دنبالت می گردم ...
ناشناس
United States of America
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
حرامزاده هافعلامواظب باشیدتوعراق نفله نشیدرفتن به کویت پیشکش
یار خراسانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
ضر زیادی زدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
همراه با منفی داده ها
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
سرور و سالار شیعیان جهان حسین بن علی (ع) است ما درس شهادت را از ایشان اموخته ایم(((هیهات منا الذلة‌)))
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
داعش چی هست؟ سگای نجسه وهابیه صهیونیست.
عددی نیستن به یاری خدا به جهنم رهسپارشون می کنیم.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
مگر داعشی ها مادر هم دارند که غزل خداحافظی برایش بخوانند؟
مصطفی
Germany
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷
آره داداش مادر که دارن. فقط مشکل اینجاست که هویت پدراشون مشخص نیست!!
علی
Kazakhstan
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
شتر در خواب بیند پنبه دانه، گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه ...
محسن
Germany
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
شیعه نیوز نظر من چه موردی داشت که درجش نکردی؟
منم مثل بقیه از داعش و البته رهبران سقیفه شون اعلام برائت کرده بودم
ناصر از کاشان
Germany
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
طبل تو خالی . روزی میرسد که صدای نحس ونجستان با التماس از شیعیان امیرالمومنین ع تقاضای عفو خواهید کرد ان روز نزدیک است... اللهم العن اول ظالما ظلم حق محمد وال محمد
علی اصغر
Germany
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
با سلام مشخص است ازدفترمشق بچه ای صفحه ای برداشته نوشته اینان چرانمیخواهندبفهمندشیعه دلسوخته اهل بیت نمیبیردتمام نمیشودبرای ما شیعان ایران همه ادیان محترم هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷
یارو فیلم تخیلی زیاد می دید...زپرشک
محمدنصير
-
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷
تا مدت ها فكر مي كردم خداوند با كرم وغفران خودش هيچ كس را در جهنم براي هميشه نگه نمي دارد اما با ديدن اين حيوانات شگفت انگيز(ناصبي ها) فهميدم خالدين فيها يعني چه.
رضا ماندنی
United Arab Emirates
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷
همیشه با خواندن تاریخ و شنیدن وقایع صدر اسلام با خود می گفتم مگر می شود انسانهایی با این اوصاف بوده باشند شاید تاریخ دست خوش گذر زمان شده باشد و .... اما دیدن این پست تر از حیوانات با صورت انسان کمک بزرگی به اعتقادات شیعه نموده و اینها نیز به اربابانشان ملحق خواهند شد و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ .
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷
داعش چه زما وکربلامی دانی / مارا زسربریده می ترسانی ؟
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
سگهای صهیونیستی چخه چخه چخه...
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
گنده تر از تو اون صدام تون نتونست هیچ غلطی کنه ای مزدوران بی مزد یهودی شماکه جای خود دارید یا کلاب النار.فعلا که آویزان اوباما وملکه انگلیس وصهیونیسم هستید.راستی خواهر ومادرت رابرای جهادالنکاح بردهای یا نه?بی غیرت های وهابی روی خوک راسفید کرده اید.
عاششششششق ال رسولله
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
اینا چه کوته فکرن برای کوته فکران جوابی جز این نیست که احمق تر از شما بعد ال یزید شمایید عشقم علی بن ابی طالب وزرییه ان
کانون روانگردان
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
داداش.ببخشید.سلام
یه داداشی به ما بکه این داعشی ها جنس خوب را از کجا تهیه میکنن لامذهب عجب توهمی.عجب صفای.عجب سیروسولکی.
از طرف : روانگردانان مبارز
فدایی
Germany
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
زنا زاده ها ای کاش دست من بودید می دونستم چه کارتون می کردم نجس خورها شماها برید نجاساتونو جمع کنید بعد از اینها حرفها بزنید
پويا
Germany
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
شما فعلا مشغول جهادولواط خودتون بشيد بعدبيايد
سید صادق
United States of America
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
دوستان محترم خطر داعش را دست کم نگیرید. داعش باین کم اهمیتی که تصور میکنید نیست. داعش نتیجه برنامه ریزی سی ساله سعودیهاست و باین زودیها نخواهد مرد.پیشبینی دوراندیشان این است که دو چیز که برای حدود هفتاد هشتاد سال در دنیا وجود داشت تغییر خواهد کرد یکی این که غربیها دیگر بمسلمانها اجازه نخواهند داد که از تمدن غربی علیه خود آنها استفاده کنند و دیگر شیعیان بزودی مجبور خواهند شد در کشورهای اسلامی دیگر به خصوص سعودی بروش تقیه قدیم خود برگردند چون وقتی جان و مال و ناموسشان در خطر باشد عقلاً و شرعاً هم چاره ای ندارند. ببینید همین امسال وهابی ها دارند با معممین شیعه در مکه و مدینه چکار میکنند.
نوکرامام حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
ایاشماحرام زاده ایدای داعشی های سگ صفت
مهدی
Thailand
۰۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
شما داعشی ها همین الان هم از تو سطل آشغال دارید با ما حرف می زنید. نیازی نیست ما رو تهدید کنید ما شیعیان حدود 1400 سال تحت شکنجه و ظلم بنی امیه و بنی عباس و ... بودیم و هستیم. یک چیز جدید بگویید.
هاني
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
شتر جان ببخشيد توهين است به شتر شتر در خواب بيند پنبه دانه گهي لپ لپ ...
سرباز
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
تا زمانی که مردانی پولادین در کشور هستن سگهای داعشی یا امریکا جرائت تجاوز به خاک کشورمان را ندارند.قدرت ما ایمان و پشتمان خدا و ایمه اطهار است.هیچ چیز مارا نمی ترساند چون دینمان بهشت و خرسندی پروردگار را به ما وعده داده.ماها در راه حق میجنگیم و شهید میشویم این بهتریننننننن ارزوی ماست.از طرف سرباز ویزه ی اسلام
يوسف از چهارمحال
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
واي اگر خامنه اي حكم جهادم دهد.به خداقسم دنيا روتوسر همشون(امريكا-داعش-اسراييل)خلاصه بگم هركي بخواد خدايي نكرده چپ به ايران نگاه كنه خراب ميكنيم.ما عراقي وافغاني نيستيم كه بخوان هرغلطي بكنن.ما ايراني هستيم پاي وطن ولايت ناموس شرافت بياد وسط به هيچكدومشون رحم نمي كنيم حتي اگه ايراني باشن مثه منافقا كه همشون رو مثه سگ قتل عام كرديم. پيامي از طرف همه ي بختياريها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
اللهم عجل الولیک الفرج
ناشناس
Germany
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ .